El passat 5 de març, el Barcelona Clúster Nàutic va celebrar el webinar “Beneficis de la IA en el sector nàutic”, una sessió a càrrec de Manu Monasterio, professor d’ESADE especialitzat en intel·ligència artificial i metavers en el màrqueting immersiu.
Durant la ponència, es va destacar com la intel·ligència artificial ja forma part del nostre dia a dia i es va explorar com pot ser aplicada en el món de la nàutica. Entre els beneficis que aporta la IA al sector, es van tractar els següents punts:
Va ser un plaer compartir aquesta estona amb els socis, que van mostrar gran interès i participació durant la ponència. Aquest tipus d’iniciatives reforcen el compromís del Clúster amb la innovació tecnològica aplicada a la nàutica.
El Barcelona Clúster Nàutic ha estat present en una nova edició del Saló Nàutic Internacional de Barcelona, consolidant el seu paper com a agent clau en l’impuls del sector nàutic…[+]
El Barcelona Clúster Nàutic ha tingut una destacada participació a l’Àgora Port del Saló Nàutic Internacional de Barcelona, un espai de referència per al diàleg, el coneixement i la innovació…[+]
En el marc del Monaco Yacht Show 2025, el Barcelona Clúster Nàutic i el Cluster Yachting Monaco han acordat col·laborar de manera més estreta amb l’objectiu de reforçar els vincles…[+]