El passat 3 de juliol vam tenir l’honor d’assistir al GREEN MARINE MED Innovation and Finance Summit, una trobada de referència per al sector marítim i nàutic, centrada en la innovació i el finançament sostenible a la regió mediterrània.
La nostra directora, Clàudia Parera Blanch, PhD, va participar activament a la taula rodona “Interactive Session: Innovation Priorities for 2025 and Beyond”, on va compartir la visió del sector nàutic sobre els principals reptes i oportunitats que tenim al davant en matèria d’innovació.
Durant la sessió es van posar en comú perspectives clau per al futur del sector, amb especial èmfasi en la necessitat de col·laboració, digitalització i transició verda. Des del nostre àmbit, vam poder aportar una mirada centrada en la sostenibilitat, la innovació aplicada i el compromís amb el territori i el medi ambient.
Va ser un plaer formar part d’unes discussions tan enriquidores i poder contribuir, amb veu pròpia, a aquest debat col·lectiu cap a un futur més innovador i responsable per al sector marítim.

El Barcelona Clúster Nàutic ha participat aquesta setmana al Tomorrow.Blue Economy, l’esdeveniment internacional de referència dedicat a l’economia blava, celebrat a la Fira de Barcelona – Recinte Gran Via, dins…[+]
El Barcelona Clúster Nàutic va celebrar ahir un webinar exclusiu per a socis sota el títol “Procediments duaners aplicables al sector nàutic: operativa i beneficis”, una sessió dedicada a conèixer…[+]
El Barcelona Clúster Nàutic va participar recentment al curs de formació “Training Course on Cluster-Based Development”, en el marc del Projecte MAC Skilling, una iniciativa orientada a enfortir les competències…[+]