Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

En el marc del Palma International Boat Show, el Barcelona Clúster Nàutic va organitzar un vermut networking el primer dia de la fira amb socis, col·laboradors i professionals del sector nàutic, creant un espai distès per fomentar el networking i enfortir les connexions dins de l’ecosistema marítim.

La trobada va permetre compartir experiències, generar noves oportunitats de col·laboració i consolidar relacions entre empreses i entitats presents al saló, en un entorn proper i participatiu. La iniciativa s’emmarca en l’aposta del clúster per impulsar espais de connexió entre els diferents agents del sector i reforçar la comunitat nàutica vinculada a Barcelona.

El Palma International Boat Show, celebrat al Moll Vell de Palma, va reunir empreses, professionals i organitzacions internacionals vinculades a la indústria nàutica i marítima, consolidant-se com un dels esdeveniments de referència del calendari nàutic mediterrani.